Розумний сервіс масових розсилок
Нові клієнтичерез Viber розсилкуВід 0,28 грн/повідомлення
Проведи безкоштовний тест сьогодні
та вже завтра підвищ продажі на 20%
натискаючи на кнопку «Провести тест», ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності
офіційна вайбер розсилка
отримати доступ до особистого кабінету
  • ми були першими!5 років в сфері розсилок
  • Більш ніж 1224задоволених клієнтів!
  • Найбільш затребуванийканал реклами!
  • Можливості!Масштаб, швидкість, охоплення

Кому це вигідно?

Медичним закладам

Повідомте анонс акцій, розкажіть про переваги вашого центру, появу нових кваліфікованих спеціалістів чи технічних засобів (обладнання)

Магазинам

Поінформуйте потенційних клієнтів про розширення асортименту, розпродажі, спеціальні пропозиції

Нічним клубам. Кафе. Ресторанам

У вас нове меню? До вас приїздить знаменитість? Або ви просто вирішили залучити клієнтів вигідною акцією? Розкажіть про це!

Салонам краси

Повідомте про послуги, найближчі майстер-класи, поверніть клієнтів спеціальною пропозицією!

Туристичним агентствам

Розкажіть про доступні тури, «гарячі путівки», нові напрямки для туристів!

Службам таксі

Підвисьте впізнаваність вашого бренду! Нагадайте про себе у будь-який час максимально широкій аудиторії за мінімальну ціну!

Приклади Viber розсилок

Оставь заявку тут и получи 25 ярких примеров вайбер рассылки.

Стандартна Viber розсилка

Пакет
Кільк.
Ціна
S
5 000 - 10 000
0,42
M
10 000 - 50 000
0,40
L
50 000 - 100 000
0,39
XL
від 100 000
0,38
Альфа-ім’я вашої компанії
Логотип вашої компанії
Картинка
Текст до 1000 символів
Звіт впродовж 24 год. після відправки

Офіційна Viber розсилка

Пакет
Кільк.
Ціна
S
5 000 - 10 000
0,48
M
10 000 - 50 000
0,46
L
50 000 - 100 000
0,45
XL
від 100 000
0,44
Загальне альфа-ім’я на вибір
Загальний логотип на вибір
Підбір бази за вашими побажаннями
Картинка та текст в одному повідомленні
Альтернативне посилання та телефони + кнопка переходу
Відправка в день замовлення

Корпоративна Viber розсилка

Пакет
Кільк.
Ціна
M
10 000 - 30 000
0,48
L
30 000 - 100 000
0,46
XL
від 100 000
0,44
Альфа-ім’я вашої компанії
Логотип вашої компанії
Відправка Viber + смс
Картинка та текст в одному повідомленні
Альтернативне посилання та телефони + кнопка переходу
Відправка в день замовлення
Звіт впродовж 24 годин після відправки

Групова Viber розсилка

Пакет
Кільк.
Ціна
S
від 5 000
0,28
Альфа-ім’я вашої компанії
Логотип вашої компанії
Підбір бази за вашими побажаннями
Картинка
Текст до 1000 символів
Звіт впродовж 24 годин після відправки

Розсилка смс

Пакет
Кільк.
Ціна
S
5 000 - 10 000
0,38
M
10 000 - 50 000
0,37
L
50 000 - 100 000
0,35
XL
від 100 000
0,34
Підбір альфа-імені
Більш ніж 600 доступних альфа-імен
Підбір бази за вашими побажаннями
Текст – повідомлення безкоштовні
Відправка в день замовлення
Звіт впродовж 24 годин після відправки

Акція

Пакет економ +

Розсилка 1000 контактів по базі клієнта

SMS або офіційна Viber розсилка

Акційна вартість650 грн

Замовити

Пакет економ

Розсилка 3000 контактів по базі клієнта

SMS або офіційна Viber розсилка

Акційна вартість1 400 грн

Замовити

Медійна реклама в додатку Viber

Реклама після дзвінка

  • Нативний мобільний формат
  • Основний віжуал 300×250 пікселів
  • Включає в себе короткий текст + зображення з посиланням на URL, яке дозволяє відслідковувати дії користувача

Основний екран чатів

  • Нативний мобільний формат
  • Основний віжуал 50×50 пікселів
  • Найбільш популярний екран в Viber для користувачів будь-якого віку та будь-якої країни

Екран дзвінків

  • Нативний мобільний формат
  • Основний віжуал 50×50 пікселів
  • Дзвінки та контакти знаходяться на одному екрані, що дозволяє підвищити трафік

Дисплейна

  • Завантажується в форматах 300×250, 300×50 або 320×50 пікселів
  • Сумісність з HTML5 та JS
  • Формати: візуальний та нативний
  • Одне рекламне повідомлення за раз
  • В Viber Desktop

Відео

  • Завантажується в поле 300×250 пікселів на екрані та відтворюється автоматично
  • Завантаження без звуку. Беззвучний режим вимикається при наведенні комп’ютерної миші на рекламу
  • Не можна пропустити
  • VAST / VPAID

Види вайбер розсилки

Вирішили використовувати месенджер? Подивімось, скільки видів розсилки вайбер існує та як їх використати з користю для себе.

Месенджер може створити для вас офіційний канал, з якого ви будете відправляти повідомлення по своїй клієнтській базі. Зелена галочка підтверджує, що акаунт пройшов перевірку на спам. Такий спосіб розсилки в вайбер називають офіційним. Ви відправляєте одне повідомлення в форматі «текст + неактивна картинка», а внизу є кнопка для переходу на сайт.

Другий вид розсилки – стандартна (сіра). Даний спосіб комунікації дозволяє підібрати номер телефону для спілкування довільним шляхом. Ви вказуєте альфа-ім’я компанії та її логотип.

В обидвох випадках вайбер розсилка імітує людську відправку повідомлень. У користувача є вибір: відкрити та прочитати повідомлення або заблокувати його. Однак, сіра вайбер розсилка передбачає, що користувач отримає інше повідомлення від вас навіть якщо відхилить його зараз.

Переваги офіційної розсилки в вайбері:

  • Користувач отримує одне цілісне повідомленя
  • Розсилка вайбер передбачає кнопку переходу на сайт
  • Є зелена галочка підтвердження

Нагадуємо, офіційна розсилка вайбер не передбачає клікабельну картинку. Але її можна використовувати для спілкування з клієнтами, які дали згоду на отримання повідомлень від вас.

Можливості стандартної розсилки в вайбері:

  • Просування та розкрутка вайбер спільнот – залучення нових учасників
  • При великому об’ємі розсилки вайбер вона стає дешевшою, ніж смс повідомлення
  • Підбір клієнтської бази по городам, районам, інтересам та іншим ознакам
  • Розсилка вайбер передбачає, що альфа-ім’я вказане латиницею або кирилицею з використанням розділових знаків.
  • У 80% користувачів клікабельна картинка зберігається в «Галереї» пристрою за замовчуванням.
  • Сіра вайбер розсилка Україна коштує дешевше, ніж офіційна.
  • Можна довільно підбирати номери для відправки повідомлень.

Сіра розсилка в вайбері передбачає, що спочатку клієнт бачить клікабельну картинку, а потім отримує текст. Тобто повідомлення не цілісне. Використовуйте месенджер, як канал комунікації та просування, вибрав цікавий для вас вид вайбер розсилки.

Три секрети того, як зробити розсилку в вайбер

Спілкуйтеся з тисячами потенційних клієнтів одночасно. Вайбер розсилка – це тривалий проєкт формування впізнаваності бренду. Однак, грамотна підготовка гарантує його дієвість.

Як зробити розсилку в вайбер ефективною?

  • Клієнтська база. Користуйтеся власними або нашими номерами. У першому випадку розсилка в вайбері потрапляє прямо до цільової аудиторії. Ми можемо підібрати клієнтську базу за географічним принципом або в залежності від захоплень користувачів.
  • Альфа-ім'я, якому довіряють. Вкажіть назву вашої компанії, використовуючи 28 символів.
  • Логотип. Краще сприймається чітка картинка на білому фоні. Бажаний розмір - 500 × 500 пікселів.
loading...

ЯК ЗРОБИТИ РОЗСИЛКУ В ВАЙБЕРІ? ВАЖЛИВІСТЬ ТЕКСТУ

Немає унікальної стратегії, яка заряджена на 100% результат. Багато що залежить від повідомлення розсилки вайбер, яке отримують потенційні та реальні клієнти.

Створюйте контент, який «чіпляє». Продумайте зміст картинки та тексту. Використовуйте зображення на білому фоні.

Другий важливий критерій – спонукання до дії. Клієнт повинен розуміти, яку вигоду ви йому пропонуєте. У тексті простою та зрозумілою мовою розкажіть, як скористатися акцією, де подивитися новий асортимент товару.

Третій компонент – обмеженість в часі. У акції є конкретний термін дії, тому клієнту потрібно прийти сьогодні та отримати вигоду. Поєднання таких компонентів дозволяє привернути увагу до вашої пропозиції.

Як зробити розсилку в вайбері цікавою?

  • Текст. Розкажіть про спеціальні пропозиції, нові надходження, розпродажі, появі нових напрямків і так далі. Вайбер розсилка передбачає, що у вас у запасі 1000 символів. Цього достатньо для докладного опису товару, послуги або пропозиції. Не стримуйте себе, пропускаючи коми або скорочуючи слова. Розсилка в вайбер дозволяє сказати все важливе.
  • Emoji (смайли). Стислість – сестра таланту, але сухість є її протилежністю. Використовуйте стандартні смайли месенджера, щоб розсилки вайбер були цікавими вашим клієнтам.
  • Банер. Квадратна картинка 500х500 px. потрапляє в «Галерею» пристрою користувача. Чому б не скористатися цим, щоб нагадати або повідомити вперше номер телефону компанії, вказати суть акційної пропозиції та підвищити впізнаваність бренду?! Сірі розсилки в вайбері припускають відправку картинки окремим повідомленням. Її можна зробити клікабельною.

Ці прості поради допомагають зрозуміти, як зробити розсилку в вайбері та яке повідомлення клієнти забажають прочитати. Не пишіть сухий текст, позбавлений інтересу та смайлів. Підхід з «вогником» зробить так, щоб розсилка вайбер працювала на вас, а не навпаки. Подумайте про контент сьогодні, щоб домогтися успіху завтра.

СпасибоЗа вашу заявку
Мы свяжемся с Вами в ближайшее время