Вирішили використовувати месенджер? Подивімось, скільки видів розсилки вайбер існує та як їх використати з користю для себе.
Месенджер може створити для вас офіційний канал, з якого ви будете відправляти повідомлення по своїй клієнтській базі. Зелена галочка підтверджує, що акаунт пройшов перевірку на спам. Такий спосіб розсилки в вайбер називають офіційним. Ви відправляєте одне повідомлення в форматі «текст + неактивна картинка», а внизу є кнопка для переходу на сайт.
Другий вид розсилки – стандартна (сіра). Даний спосіб комунікації дозволяє підібрати номер телефону для спілкування довільним шляхом. Ви вказуєте альфа-ім’я компанії та її логотип.
В обидвох випадках вайбер розсилка імітує людську відправку повідомлень. У користувача є вибір: відкрити та прочитати повідомлення або заблокувати його. Однак, сіра вайбер розсилка передбачає, що користувач отримає інше повідомлення від вас навіть якщо відхилить його зараз.
Нагадуємо, офіційна розсилка вайбер не передбачає клікабельну картинку. Але її можна використовувати для спілкування з клієнтами, які дали згоду на отримання повідомлень від вас.
Сіра розсилка в вайбері передбачає, що спочатку клієнт бачить клікабельну картинку, а потім отримує текст. Тобто повідомлення не цілісне. Використовуйте месенджер, як канал комунікації та просування, вибрав цікавий для вас вид вайбер розсилки.
Спілкуйтеся з тисячами потенційних клієнтів одночасно. Вайбер розсилка – це тривалий проєкт формування впізнаваності бренду. Однак, грамотна підготовка гарантує його дієвість.
Як зробити розсилку в вайбер ефективною?
Немає унікальної стратегії, яка заряджена на 100% результат. Багато що залежить від повідомлення розсилки вайбер, яке отримують потенційні та реальні клієнти.
Створюйте контент, який «чіпляє». Продумайте зміст картинки та тексту. Використовуйте зображення на білому фоні.
Другий важливий критерій – спонукання до дії. Клієнт повинен розуміти, яку вигоду ви йому пропонуєте. У тексті простою та зрозумілою мовою розкажіть, як скористатися акцією, де подивитися новий асортимент товару.
Третій компонент – обмеженість в часі. У акції є конкретний термін дії, тому клієнту потрібно прийти сьогодні та отримати вигоду. Поєднання таких компонентів дозволяє привернути увагу до вашої пропозиції.
Як зробити розсилку в вайбері цікавою?
Ці прості поради допомагають зрозуміти, як зробити розсилку в вайбері та яке повідомлення клієнти забажають прочитати. Не пишіть сухий текст, позбавлений інтересу та смайлів. Підхід з «вогником» зробить так, щоб розсилка вайбер працювала на вас, а не навпаки. Подумайте про контент сьогодні, щоб домогтися успіху завтра.